Gezonde voeding die jouw sensitieve genen nog begrijpen

Jolanda Kleiss
Jolanda Kleiss

Eet voeding die jouw sensitieve genen nog begrijpen

Gezonde voeding uit de orthomoleculaire keuken nog even op een rijtje:

  • Twee ruime porties groenten, denk aan spinazie, snijbiet, broccoli, bloemkool, spruitjes, boerenkool, witte kool, pompoen, komkommer, courgette, knolselderij, ui, schorseneer, asperges en pastinaak
  • Groenten uit zee, zoals zeekraal, lamsoor en zeewier
  • Alle soorten paddenstoelen
  • Avocado (een aparte vermelding waard, want dit is een hele gezonde vrucht, zet ‘m regelmatig op je menu!)
  • Olijf-, noten- en kokosolie
  • Fruit, ongeveer twee of drie stuks per dag (geen sap trouwens, maar de hele vrucht)
  • Eieren
  • Noten en zaden
  • :Vlees: voorkeur voor dieren die zelf veel beweging hebben gehad, zoals gevogelte en wild
  • Vis, schaal- en schelpdieren
  • Kruiden en specerijen, zoals tijm, gember, knoflook, geelwortel, oregano en basilicum

 

Waarom brood en granen producten hier niet in vermeld staan…….lees hierover meer!!

Lees hier meer over wat is Orthomoleculaire voedingsleer voor jouw als sensitief persoon kan betekenen

Dit bericht delen:

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

online-cursus-hoogsensitief-kunstzinnig-equizenz

Ontvang
een gratis les

Equizenz maakt gebruik van cookies om de website te analyseren, personaliseren en te verbeteren. Door gebruik te maken van onze website stemt u hier mee in. Kijkt u voor meer informatie in onze privacy statement.