Gezonde voeding die jouw sensitieve genen nog begrijpen

Jolanda Kleiss
Jolanda Kleiss

Eet voeding die jouw sensitieve genen nog begrijpen

Gezonde voeding uit de orthomoleculaire keuken nog even op een rijtje:

  • Twee ruime porties groenten, denk aan spinazie, snijbiet, broccoli, bloemkool, spruitjes, boerenkool, witte kool, pompoen, komkommer, courgette, knolselderij, ui, schorseneer, asperges en pastinaak
  • Groenten uit zee, zoals zeekraal, lamsoor en zeewier
  • Alle soorten paddenstoelen
  • Avocado (een aparte vermelding waard, want dit is een hele gezonde vrucht, zet ‘m regelmatig op je menu!)
  • Olijf-, noten- en kokosolie
  • Fruit, ongeveer twee of drie stuks per dag (geen sap trouwens, maar de hele vrucht)
  • Eieren
  • Noten en zaden
  • :Vlees: voorkeur voor dieren die zelf veel beweging hebben gehad, zoals gevogelte en wild
  • Vis, schaal- en schelpdieren
  • Kruiden en specerijen, zoals tijm, gember, knoflook, geelwortel, oregano en basilicum

 

Waarom brood en granen producten hier niet in vermeld staan…….lees hierover meer!!

Lees hier meer over wat is Orthomoleculaire voedingsleer voor jouw als sensitief persoon kan betekenen

Dit bericht delen:
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on whatsapp

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Wil jij je niet langer 'anders' en onbegrepen voelen?

(Zonder Jezelf Te Verliezen?)

Ik wil me niet langer ‘anders’ en onbegrepen voelen zodat ik me niet langer een buitenstaander voel en meer rust in mijn leven kan ervaren.

Ik wil niet begrijpen wat hoogsensitiviteit is en voel me goed zoals ik ben.