Gratis online training

Hoogsensitiviteit

'Jouw brein (weer)in balans'

Dmv de juiste voeding en neurotransmitters

Schrijf jezelf hieronder in

Als hoogsensitief persoon kun je in het dagelijks leven tegen een aantal belemmeringen aanlopen. Je kunt sneller overprikkeld en gestrest raken. Je voelt je sneller down, somber en minder energiek. Dat komt doordat jouw zenuwstelsel gevoeliger is en je hersenen complexer werken dan gemiddeld.

Zeker als je hoogsensitief bent, is het altijd belangrijk om jezelf te voeden met de juiste brandstof. Je systeem kan namelijk volledig uit balans raken als de juiste brandstof op is. Of misschien krijg je wel de juiste brandstof binnen, maar wordt deze niet goed omgezet in bruikbare energie. De oorzaak is wellicht een tekort aan bepaalde stofjes. Dit kan leiden tot stemmingswisselingen, angstige of depressieve gevoelens. Je merkt dat je laag in je energie zit.  En het kan zelfs tot een burn-out leiden. Daarbij kun je zo laag in je energie zitten dat je jezelf niet in beweging kunt brengen. Met als gevolg dat je chronisch vermoeid bent en steeds meer piekert.

of je een stofje tekort komt kun je meten. En je kunt er zelf iets aan doen om je brein (weer) in balans te brengen.

Wil je weten hoe??

Donderdag 9 april 19.30 -21.00 uur

00
dagen
00
uren
00
minuten
00
secondes


ontdek hoe het gesteld is met jouw
persoonlijke prestatie- en herstelvermogen.

Tijdens deze gratis online training leer je alles over :

  • inzicht inHoogsensitiviteit  
  • Welke voedingsstoffen hebben jouw hersenen nodig?
  • Wat zijn neurotransmitters en waarom zijn ze belangrijk?
  • Wat vertellen ze over jouw persoonlijkheid?
  • Hoe kunnen ze je helpen in tijden van stress?
  • In 3 stappen jouw gevoelige brein (weer) in balans
  • jouw persoonlijk  life style advies ,  in 1 oog opslag jouw te korten in beeld

Hoe houdt jij jouw sensitieve brein in balans??

Deze gratis online training is speciaal bedoeld voor jou als je:

Zij gingen jou voor in de afgelopen webinar's

Wat vonden anderen van het webinar

Ik vond je webinar bijzonder boeiend. Het sprak me erg aan hoe jij vanuit je eigen ervaring spreekt. Veel dingen waren herkenbaar oor mij. 

Het gestrest zijn.  En hoe dat fyslochisch werkt bij hoogsensitieve personen.  

Treffend vond ik het stuk over het verschil tussen Hoogsenstitief en Hooggevoelig zijn.

Ook dat niet alles op te lossen valt met psychosociale hulp. Ik heb direct het assessment besteld.

Peter

Ik vond het interessant om te horen dat je problematieken ook kunt ondersteunen door goede voeding en voeding supplementen. Ik kende het niet…. d neurotransmitters. Ik had wel eens van serotonine gehoord. Jouw kennis over deze stofjes heeft me wel aan het denken gezet dank je wel voor de duidelijke uitleg.

Ik laat het alle info nog even bezinken en kom er zeker nog op terug.

Ik blijf je zeker volgen  tijdens de trainingen  die je aanbiedt.

Antoinette

Het was een compleet verhaal. Het heeft mijn  kennis wat opgefrist en ik heb er ook nieuwe dingen uit mee genomen zoals het verhaal over ons stress level en wat er gebeurt met de neurotransmitters.

Ik slikte al wat supplementen en deed maar wat, nu weet ik wat ik het doen om de juiste weg in te slaan en mijn vermoeidheid aan te pakken. Dank je wel daarvoor.

 

Patricia

In deze gratis online training
“Hoogsensitief: in 3 stappen jouw brein (weer) in balans”

Schrijf jezelf hieronder in

Wil jij je niet langer 'anders' en onbegrepen voelen?

(Zonder Jezelf Te Verliezen?)

Ik wil me niet langer ‘anders’ en onbegrepen voelen zodat ik me niet langer een buitenstaander voel en meer rust in mijn leven kan ervaren.

Ik wil niet begrijpen wat hoogsensitiviteit is en voel me goed zoals ik ben.